Det kan finnas flera orsaker till att din registreringsskylt inte känns igen i tvätthallen:

  • Smuts kan täcka registreringsskylten och påverka läsbarheten.
  • Du har en personlig registreringsskylt som avläses fel.
  • Ditt medlemskap är pausat eller har en obetald skuld, vilket hindrar dig från att använda det.
  • Fel kod eller registreringsskylt har angetts manuellt på terminalen vid tvätthallen.
  • Tekniska problem i tvätthallen.

Du kan alltid kontrollera statusen för ditt medlemskap genom att klicka här.

Personliga registreringsskyltar
Personliga registreringsskyltar kan innehålla bokstäver och siffror som inte är typiska för vanliga skyltar.

Ett klassiskt exempel är när skylten innehåller bokstaven "O", men den avläses som siffran "0".

Om din personliga registreringsskylt inte fungerar med automatisk avläsning, vänligen kontakta oss så att vi kan godkänna den.

Tekniska problem:
Om du upplever tekniska problem och inte kan registrera dig vid tvätthallen, vänligen kontakta vår jourtelefon och rapportera problemet. Du hittar numret till jourtelefonen på terminalen.

Om du upplever återkommande problem med den automatiska avläsningen av din registreringsskylt, vänligen kontakta vår kundtjänst genom att fylla i formuläret nedan.