Vi beklagar om din biltvätt inte har motsvarat förväntningarna. Vi vill gärna hjälpa dig att lösa ärendet snabbt och enkelt.

Du kan reklamera i följande situationer:

  • Om bilen inte blivit ordentligt ren eller torr efter tvätten
  • Om det uppstod fel under tvätten (t.ex. att maskinen stannade eller att borstarna inte gick in på bilen)

Så här gör du:

  • Fyll i kontaktformuläret längst ned på sidan
  • Bifoga bilder på tvättresultatet (gärna från flera vinklar)
  • Bifoga bild på ditt kvitto eller ett kontoutdrag med information om transaktionen om du önskar återbetalning

Varför ber vi om dokumentation?
Bilderna hjälper oss att förstå vad som gått fel, och kvittot säkerställer att vi kan behandla en eventuell återbetalning korrekt.

Vi strävar efter att besvara alla reklamationer så snabbt som möjligt, och inom 3–5 arbetsdagar.

Relevanta artiklar
Dessa artiklar är relevanta för reklamationer och kan hjälpa dig att se vad du kan förvänta dig av våra tvättar, samt hur du får den bästa tvättupplevelsen i en tvättanläggning: